USA 2014

USA 2014

Countdown

donderdag 19 juni 2014

Dag 19. Di. 17 juni. Cheyenne - Loveland - Carter Lake

Ik heb sinds we hier zijn weer behoorlijk last van mn slaapwandelen. In het hotel de eerste nacht, stond ik ineens in de hotelkamer, ik weet niet waarom..
Een aantal dagen later liggen we net te slapen, zie ik ineens een grote wit met bruine kat door de camper lopen, richting ons badkamertje. Dus ik vlieg overeind 'John John.. Er zit een kat in de camper!!' John wist niet wat hem gebeurde en reageerde nogal verdwaasd.. Toen ik eenmaal rechtop in bed zat werd ik wakker.. 'Sorry John, ik denk dat ik aan het slaapwandelen was, laat maar'.
Gister was de heftigste tot nu toe. Tot drie keer toe hoor ik mensen aan de camper zitten en volgens mij zitten ze aan de luiken waar ons hout en zo ligt. Een paar keer vlieg ik uit bed en heb staan kijken en lopen door de camper. Eén keer werd ik wakker en ben ik maar weer suf in bed gaan liggen. S'ochtends stond het raam bij ons keukentje open. Hm, als ik dat raam open krijg, krijg ik de deur dus ook open terwijl ik slaap. Ik heb John gevraagd alert te zijn als ik het bed verlaat ;)

Vandaag stond shoppen op het programma. Thuis hadden we al wat research gedaan en we wisten dus dat er onder Cheyenne, in Loveland, een outlet zou moeten zitten. Daarom hadden we gister zo'n lange rijdag: dan kunnen we vandaag na het shoppen gelijk naar een camping, in plaats van dat we door moeten rijden naar Rocky Mountain NP. Thuis hadden we ook al een camping gezocht en gereserveerd, dus het zou niet uit maken hoelang we zouden shoppen: we hebben een plekje.
Na een uurtje rijden vanaf Cheyenne kwamen we rond 11 uur aan in Loveland. Voorafgaand aan deze rit zijn we in Cheyenne naar de Walmart gereden (Superstore).. Nou, super was het hoor. Ongelofelijk: een inpandige Mac, Nagelstudio, bank, subway, etc. etc. In de winkel witgoed, audio, kleding, outdoor spullen (wapens etc), tuinspullen, oja, ook nog wat voedingsmiddelen..
We hebben broodjes gekocht maar we kwamen eigenlijk voor de multi day rugzak van Bear Grylls (de 60 liter tas).. Kosten hier, inclusief tax, ongeveer 90 dollar.. 65 euro.. Helaas hebben ze hem ook hier niet, en dus verlaten we de winkels met broodjes en make up. Ook dat is hier spotgoedkoop: mijn mascara kost in Nederland ongeveer 17 euro, hier 5.. Inslaan dus :)
Een uurtje onder Cheyenne bereikten we de Outlets van Loveland. Nu zijn wij beide geen shopfans: we shoppen graag doelgericht, in plaats van dat geslenter. Dat kwam hier heel mooi uit, want (door de recessie?) stonden veel panden leeg. De winkels die er waren, waren de zaken die we zochten: Nike, Bose, Under Armour, Levi en een Schoenenzaak. Dit is wat we gekocht hebben: Nike store: schoenen en training short voor John; Bose: een bluetooth portable box voor telefoon, tablet en ipod. Under Armour: 2 trainingsbroeken en 3 shirts voor mij en voor john 3 shirts.
Levi store: een broek en shirt voor John en 2 broeken en een shirt voor mij.
Schoenenzaak: 2 paar schoenen voor mij.
Inclusief eten zijn we al met al een paar uur zoet geweest, maar we hebben alles gevonden wat we van te voren hadden bedacht!
Na al dat vermoeiende shoppen zetten we koers richting de camping, gelegen aan Carter Lake. De weg er naar toe is schitterend. Heel groen, watertjes en kleine meertjes en de meest prachtige huizen. We doen er een kleine drie kwartier over, en rond 16.00 u rijden we de camping op. We zoeken ons gereserveerde plekje, en het is wederom een prachtplek. Aan de andere kant van de weg is Carter Lake, dus we trekken meteen de zwemkleren aan. Het is heerlijk warm, we denken ongeveer 28 graden. Even vragen bij de shop bij de haven: als we met de camper een paar minuutjes rijden, is er een strandje. Dat doen we dus ook, en 10 minuten later staan we met de teentjes in het water... Aiii dat is koud!! We hebben de rugbybal bij, dus we gooien wat over. John is al snel door, en uiteindelijk ik ook, dus we spetteren wat in het water. Na een half uurtje gooien met de bal drogen we op en gaan we weer terug naar de camping.
Op de camping relaxen we weer met een boek en een biertje en beginnen rond half 7 aan het eten: pasta met varkensgehakt balletjes ( die als we gaan eten gevuld blijken te zijn met pepers..)
Na het eten relaxen we verder en spelen we weer een potje Yatzee. Speelblaadjes zijn bijna op, maar we kennen het ondertussen uit ons hoofd.. :-)
Morgen gaan we naar Rocky Mountain NP, het laatste park van deze reis. We hebben hier twee nachten gereserveerd op Morraine Campground en we hopen hier weer veel moois te gaan zien en beleven.

Iedereen bedankt voor de leuke berichtjes en mailtjes!!

Gereden afstand: 100 mijl
Tijd die we er over gedaan hebben: uur naar de outlet, 3 kwartier naar de camping
Overnachting: Eagle campground @ Carter Lake, #E30
Temperatuur: ongeveer 28 graden

Geen opmerkingen:

Een reactie posten